Używamy ciasteczek, aby dostosować stronę do twoich potrzeb. Korzystając z tej strony akceptujesz politykę prywatności.

Zobacz szczegóły Rozumiem

Przeglądarka z której korzystasz nie jest wspierana przez System. Więcej informacji

Widzisz ten komunikat, ponieważ Platforma zakupowa może wyświetlać się nieprawidłowo pod Twoją wersją przeglądarki internetowej

Zachęcamy do zainstalowania najnowszej wersji rekomendowanej przez nas przeglądarki. Kliknij przycisk "Rozumiem" poniżej, aby zignorować komunikat i kontynuować.

Rozumiem

Pytania i odpowiedzi

Pozycje 1-7 z 7  pokazuj  pozycji

Gdzie zgłaszać zauważone błędy i problemy?
---------
Where to report any bugs and problems found?
Wypełniłem formularz rejestracyjny, kiedy dostanę login i hasło do Platformy?
-------
I filled out the registration form when I get my login and password to the Platform?
Jestem dostawcą, chcę zarejestrować kilku pracowników swojej firmy. Jak to zrobić?
-------
I am a supplier, I want to register several employees of my company. How to do it?
Jaka przeglądarka internetowa jest najlepsza do obsługi Platformy Zakupowej PCC Rokita?
----------
Which internet browser is the best for operating the PCC Rokita Puchasing Platform?
Zapomniałem hasła do Platformy, co zrobić?
----------
I forgot my password to the Platform, what to do?
Jak mogę zamknąć konto na Platformie Zakupowej?
-----
How can I close my account on the Puchasing Platform?
Jak mogę zmodyfikować dane na Platformie Zakupowej?
----
How can I modify data on the Purchasing Platform?

Klucz tooltipa:

# PL:

# EN:

Wyszukiwarka

Wybierz kategorię

  Numer Nazwa

Przeglądarka, z której aktualnie Państwo korzystają, nie jest wspierana. Korzystanie z przeglądarki w czasie aukcji mogłoby spowodować problemy przy składaniu ofert oraz wyświetlaniu zawartości aukcji. Prosimy o skorzystanie z dedykowanych przeglądarek:

Na obecnie uruchominej przeglądarce nie można otworzyć konsoli aukcyjnej